Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Wednesday, January 19, 2011

camane nak kurus ekk...

kadang2 rase kecik ati gak bila orang usik2 kate aku gemuk...tapi...memang itula hakikatnya...
orang memang la boleh cakap....itu la ini la...
tapi cuba kena kat muka sendiri ape perasaan korang????
katakan la orang usik2 korang kate korang gemuk...
korang kecik ati tak??...
memang la bleh kate...ala bukan nye ape...gurau je...xkan xbleh...x sporting la....
xdek sesape pun yang mintak nak jadi gemuk....aku kadang2 bukan x ter pikir nak kurus...nak sangat tapi...xdek kekuatan mental..hehehe
kalu korang yang comel2 macam aku (perasan plak..hehehe) yang betui2 tekad nak menguruskan badan tengok kt sini...insyaallah akan berhasil... 

aku pun baru nk start ari ni...insyaallah...doakan aku ye..eceh3!!! (bleh caye ke aku ni) ..xpe la kalu usaha aku xberhasil tentu korang yang tekad tu bleh berjaya kan...kan...caiyok2!!

selamat mencuba ye..


7 comments:

  1. hye sape cakap kakak saye mcm tu...na kena diorg ni..saye suka akak cmni jeww klo akak kurus saye tak kenal akak daa nti..akak comey+cute+sweet apeee cmni...ape na heran org kta kak
    p/s:bila akak na jdi follwer saye...akak tak sudi keww...hohohohohoho

    ReplyDelete
  2. ade orang x kesah pun diri gemok.tp kalo mmg kite dah x selesa ngan badan kite, mesti rase stress sangat... orang pun pernah rase.dan sekarang mule rase balik dah.leh cube pelan2 diet..jgn drastik sangat yan.takut ade side effect.. mulekan dengan kurangkan makan bukan x makan ok..

    ReplyDelete
  3. affa faham!!! dlu time skolah muke affa banyak jerawat pastu org ckp2. sedih. trus hilang self-esteem :-( tried everything i could but nothing worked. so sy paham. tape akak. as long as u love urself, u'll gain that confidence inside u. those who mid dont matters and those who matters dont mind ;-)

    ReplyDelete
  4. farah~ akak dh FolloWWWW..hehehe
    Mama Dhia~ okeh!!
    Affa~ me..i always luv being myself..tengkiu!!
    LA~ HAiiiyaHH!!!...(^____^)~
    k.ziah~ saya merasa amat terharu kapadda sokongan ande..hehehe

    ReplyDelete
  5. yaaaahh bgus kak....jgn isau saye sentiase menyokong akak...go...go...go...kak yan...hahahha

    p/s:lagu dlm blog kak yan sangat COOL....ahhahah..ase na berjoget...hahahah

    ReplyDelete

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!