Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Monday, February 7, 2011

~~~JEm...JEm...Jem...~~~

perjalanan biasa dari Lanchang, Pahang  ke Putrajaya mengambil masa kira-kira dalam 2jam setengah je... tapi..... Semalam......
masa bertolak...kira2 jam 6.30 petang waktu Malaysia dan selamat sampai ke rumah tepat jam 1.00 pagi....

Bikin panas.....
sampai hangit bau enjin kereta ...malahan ade gak keta yang dah sampai tahap bau gaye2 macam kuah rojak...haaaa...tu dah tahap kritikal la tu....banyak gak org benti tepi jalan tapi  gamba xclear...almaklum la 
aku guna h/p je...kalu guna camera mesti gamba Canteekkkk!!!
 
 mendaki bukit
 turun bukit
 semata2 nak mengisi minyak keta di kawasan rehat Genting Sempah...
 berderetttt!!!....tensen rase kepale ni...
 memang betui2...tensen...mane tak nye...jam 1 pagi baru sampai umah.....hadoihhh!!! Gawat!!
ni la penangan kalu kita menyambut semua perayaan di Malaysia dengan bercuti dan pulang kekampung halaman....memang sakit bebadan...
pape pun alhamdulillah...selamat sampai....akhirnya 

2 comments:

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!