Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Tuesday, February 22, 2011

uiiihhhhh!!!! awal nye....

Assalamualaikum...
ari ni aku smpai awal kt opis...bagi aku la awai walhal ade ramai yg dh smpai sebelum aku..hehehe
my buchuk kena g  keja awai ari ni...xpe la...best gak smpai keja awai2 ni..xdek la tekejo-kejo macam selalu tu...mane dengan JEM nye,..nyut2 macam semut..
aku macam besa la kalu sampai selagi x jam 8.00 aku xnak le bukak pintu...kekadang aku makeup2 dulu..kekadang aku nengok internet dulu...kekadang aku settle keja aku dulu...kekadang aku tido dulu....(hamboih banyak nye kekadang..)ikut suke je...
ari ni aku smpai dulu sebelum bos aku...bos aku selalu smpai opis awai tp dia akan keluar g joging dulu..kang kul 8.00 baru la dia masuk opis balik (masuk keja kul 8.00 ye) tapi yg xbest nye tadi masa dia nk kuar opis dia buka pintu bilik aku..(bilik i dgn bilik bos i tu sekali...pintu bilik aku pintu bilik dia gak..) aku pun cakap xpe le...saye xnak buka pintu lagi...kang baru saya buka..pstu dia kata..buka je la ape salah nye buat keja awai, kalu dah sampai awal ..ehem2!!..ekuis me..kalu aku xbuka pintu pun xsemesti nye aku x leh wat keja...
Sabo jela.. selagi belum kul 8.00 aku ada pilihan samada nk buat keja atau tak...bukan nya aku masuk 7.30 pon...(ayat ni macam buat aku nampak berkira la pulak..bukan aku sengaja..tapi kekadang dalam idup ni kita kena la berkira...kalu tak macam mane nak pandai kira2..ewah!!)

tata...titi...tutu...

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!