Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Monday, March 14, 2011

untuk orang tu...

aku tak bodoh okey!!

untuk org tu yg suka merendah2kan aku,
suka sakitkan ati aku, suka memperlecehkan aku...
ingatla satu hari nanti ko akan minta tolong kat aku gak..
Allah s.w.t  tu Maha Kaya...
apa yang ko buat kat orang lain xmustahil satu ari nanti ko akan rasa...
aku akan tunggu waktu tu...
dan aku plak akan buat kat ko macam mana yang ko buat kat aku..

Ko???...
sape tu...
sape makan cili dia la yang rasa pedasnya..

6 comments:

  1. Nice blog..
    http://lagakpendita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. lagak pendita~thank's..ur blog also nice n tidy
    i've already follow ur blog..
    salam perkenalan..(^__^)~

    ReplyDelete
  3. tq coz sudi follow me..just starting..hehe
    salam perkenalan jgk..(@t@)

    ReplyDelete
  4. alololo,xcomel dah klu marah,dah2 jgn stress2 ye...biar kn org tu,Allah kn ade...kwn2 yg memahami pun ramai lg,biarkn je die ye....masih ramai lg yg syg pd fadzila....xmo marah2 lg,senyum tau:)

    ReplyDelete
  5. eh suke suki je ika ni pnggil nama hehe...xtau kakak ke adik,belasah je pnggil hehe....maaf ye :)

    ReplyDelete
  6. cik fika...mengkasih...terharu plak..
    oppss!! lupe tadi dah wish kt belog cik fika...ni wish skali lagi

    ~"selamat hari lahir"~

    emmm...rase2 saye ni kakak kot...xpe la xkisah nak panggil ape pun..janji nama panggilan tu ade dalam nama sebeno saye...

    ReplyDelete

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!