Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Wednesday, April 13, 2011

Aku bintang kecil??? part 2

Peserta Bintang Khazanah yang tersingkir..hehehehe

Cuak + neves+ takut +malu = lihatlah hasil muka kami...
Wanicute & me sedang tunggu giliran untuk dipanggil...sempat posing sambil tersengih
padahal dalam ati takut...
huhuhu saye pakai baju kurung je...xsempat nak balik tuko baju...kalu tuko pun bukan boleh ilangkan neves...kan...kan...kan....saboje la

mempersembahkan lagu Anggapanmu...wah lagu yang mencabar kata juruacara...
memang mencabar pon...
~sori gambar xclear langsung tangkap dr jauh...
naseb baik xclear kalu tak mesti nampak muke i yg pucat lesi..
hahaha

baru lepas turun dari stage...muka neves xilang lagi....plus muka saye dah rasa macam nak tebako....panassss pasal maluuu xabis lagi...

ni penyokong2 kuat saye & wani...yang xjemu2 bersorak, dah macam program mentor plak..perasan!!...walaupon suara saye xsedap...

tadi gambo xclear...ni terang skit..
ramai tak..hehehe...suke..tengkiu sume..
korang memang besh!!

sori pasal xbanyak gambo yang dapat diambil...ni je yang mampu..harap dapat Layan...Zasss!!!!


5 comments:

  1. yannnn...kenapa tak bagitau saya yan masuk pertandingan ni???????........ kalau tak, musti saya akan pi bg sokongan..

    ReplyDelete
  2. fuiyo..nyanyi lagu anggapanmu tu..dasat2..

    ReplyDelete
  3. cik eliberry~ xmo bagitau orang...malu...sogha xsedap pon..
    mama dhia~dasat ye..kalu dengor lagi dasat, mcm nyanyi dalam ayo je..malu2..

    ReplyDelete
  4. xleh bayang klu Ika jadi akak g duk atas pentas tu nyanyi...xsempat naik dah pengsan hihihi

    ReplyDelete
  5. ika~ tu la pasal...masa akak nk naik pentas tu pun...ade rasa macam nak turun balik pastu lari laju2 balik umah...pastu cuti seminggu pasal malu..hahahaha

    ReplyDelete

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!