Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Monday, April 11, 2011

Aku bintang kecil???

assalamualaikum..


jumaat lepas...
saye telah berjaya mencabar diri saya....


~Pengembaraan bermula...acecehhh...mcm tajuk cite plak~
acara Bintang Khazanah dimulakan seawal 4.30 ptg & berakhir lebih kurang jam 7.30 mlm..
kehadiran penyokong BPK, menghangatkan suasana..
mekasih kepada yang memberi sokongan...

~Perasaan~
semasa nama saya dipanggil hati ni rase berdebar sehingga debaran itu  mempengaruhi cara penyampaian saye...hehehehe...ayat skema gile..mane tak nye, naik je kt pentas...urusetia cari lagu xjumpe2, dah la saye takut...bertambah2 takut le jadinye...starting lagu...memang nampak sangat suara ketar2, masuk rangkap kedua saye dapat rasakan suara saye telah betukar menjadi garau dan susah nak keluar...macam ade seketul batu beso kat dalam tekak..hahahaha....serius takut gile2...


~keputusan~
saye xbejaya pun masuk final ceh ade ati nak masuk final konon..huhuhu...
tapi saye lega sebab saye telah berjaya mencabar diri saya...ye...
saye berjaya!!!


insyaallah kalu ade masa nanti saye upload gambo2 masa pertandingan tu ye...kalu nak tau lovely pun ade masuk gak...bestttt suara dia ala2 Dato' CT gitu....xtipu..eeerrmmmm...ok la..ade keje sket..nti bebila kite cite2 lagi tau...

psssstttt!!!!!...ade orang kate...suara aku macam budak kecik...suara je kecik...orang xkecik2 pun..dah macam pertandingan bintang kecil...hahahaha...bintang kecil pun bintang kecil la..janji rock!!...
..."begitula Flashback saye..."
tata...titi....tutu..... 

4 comments:

  1. hehe akak masuk acara tu erk...nnt letak gmbr erk nk tgk hihi

    ReplyDelete
  2. afikah~...nti akak upload...tp xnmpak jelas pun...malu2..hahahaha

    ReplyDelete
  3. uih... tahniah yan. hebat lah kak long, masuk pertandingan karoke..

    ReplyDelete

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!