Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Friday, April 8, 2011

berdebor-debor weh!!!

semalam...balik keje terus g alamanda carik cd karoke...
dapat la lagu 70's n cd lagu Dato' CT& Ziana Zain...
cadangnye nak nyanyi lagu
uji Rashid -ku ingin selalu disampingmu-
tp semalam test nyanyi depan incik hasben sampai lebam dia kata...
"apesal suara ketar2 ni" 
saye pun hape lagi.. "he..he...he...takut"
dia kate" cmne ni nak nyanyi nih..baru nyanyi depan abg pun dah ketor2 suara macam dalam ayo je"... 
dalam ati saye kate" sabo je la..bukan nak kasi semangat...lagi bagi nak bagi orang takut"
pastu saye try lak lagu ziana zen...
tajuknye -Anggapanmu-"
"lagu ni okeh" kate encik hasben..
okeh ke???     aaahhhh!!! belasah je la..
pagi tadi smpai kat opis saye bertukar2 cd karoke dan berbincang dgn cik wanicute,
dah ade rase nk tuko lagu lain pulak....eeeee...
xtetap pendirian langsung...hehehe
oppsss!!!
lupe nak kabo..saye bejaya menambat ati cik wanicute untuk join sekali terjun dalam bidang seni..
terime kasih cik wanicute...
i le biuuuu very strong...stronger then yesterday..!!
tapi... 
sampai sekarang belum lagi decide lagu mane nak bawak ..
petang ni saringan...eeee....takutla pulak...
kite tengok je la lagu mane nak nyanyi....tunggguuuuuu!!!!
sape-sape yang nak dengor saye nyanyi petang ni...sila angkat tangan macam ucop ni.....
hehehehe...

xingat amik gambo ni kat mane...pape pon mekasih kepada org yg mengedit video ni...
pandainye dia...

7 comments:

  1. tengkiuuuuu
    huhuhuhu.....rase nak toyak...

    ReplyDelete
  2. haha.. terlajak perahu boleh di undur.. ngeh3
    tape.. pray for your best !

    ReplyDelete
  3. amboi.. terjun dalam bidang seni yer..
    pasni jd artis la ek..
    gud luck yan!!!

    ReplyDelete
  4. salam....

    best lagu uji tu...lagu evergreen..

    ReplyDelete
  5. fara, LA n Yana~ tengkiu..
    Sekamar Rindu~...tu la pasai tp saye nyanyi lagu zena zen...huhuhu...nyesallll...huuuuaaawwwaaaa

    ReplyDelete

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!