Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Friday, April 29, 2011

Matikan Mood??

PErnah tak terjadi kat korang, pagi2 sampai opis dengan perasaan gumbira, dengan hati berkobar2 nk keje, dengan hati berbunga2 & ceria dengan baju baru amik dari tailor kemarin...

tetiba ade sorang minah ni kate,
"eiyyy!...engko nampak gumuk ahhh pakai baju ni"

xpun dia kate...
"ngko pakai baju ni nmpak comot la"

atopun dia kata...
"engko xsesuai la pakai kaler ni"

atopun ntah2 hape-hape lagi tg seumpama dgn ayat2 contoh diatas...

ApE PerAsaaN KorAng???

mungkin niat dia ikhlas tapi...xleh ke tunggu waktu petang2 skit...
pasai waktu petang  rasenye orang dah xkesah dah.....baju ko lawa ke ape ke..
org cume pk nak balik keje je.. iye dak??
spoil je....rase dah xdek selera nak buat keje..ek'eleh alasan le tu...

tapi betui la...kadang2 perasaan tu boleh bawak sampai ke petang...kalu serius kurang2 pun sampai malam sebelum tengok berita tv3  kul 9.00 malam..hehehe

ape2 je la ngko ni Hayatun..(^___^)~

8 comments:

  1. rase nak cili jer ulut org yg kate gitu..
    mmg x insurans mulut..haishhh..

    ReplyDelete
  2. hehehe...ika pun rasa cm tu gak bile pagi2 org ckp cmtu...dtg keje ng semangat berkobar2 tup2 jd lemah semangat...dah byk kali jadi kt ika ckp kasut ni xepadan ng baju la ape la huhu....last2 klu ika beli kasut baru esoknye g keje pagi2 lg ika yg tanye diorg dulu padan ke x sebelum diorg komplen hahaha...geram ok

    ReplyDelete
  3. mama dhia~ hamboi garangnye..ekekeke..
    fika~ emmm betui2...akak pun selalu je pakai kasut xikut tema...bior je la org nk kate ape..asalkan berkasut...kang marah punye pasal xmo pakai kasut terus...diorag gak yg sakit mate..sape yg susah??? akkakkkk jugakkk...hihihi

    ReplyDelete
  4. yan - dia memang cenggitu.... dia tak tau dia pun sama ja... suke kata orang... kita ni ja tak tegur sebab kita ni takda la nak kata eh ko tak sesuai pakai ni eh ko tak cantik pakai ni... eh ko pakai ni nampak gemok... erkk....

    ReplyDelete
  5. zana pun x boleh kalau ada org yg cuba nak spoilkn mood zana pagi2.. terus rasa mood x ok.. hihihi

    ReplyDelete
  6. Yan, abaikan ja org cenggitu. Sesetgh org memang bercakap tak fikir. Masuk telinga kiri, keluar telinga kanan. Takpun letak je firewall kat telinga. Tak payah dengar..

    ReplyDelete
  7. cik elibery~ kalu la bleh letak firewall kat telinga kan baguih...^__^

    ReplyDelete

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!