Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Tuesday, June 14, 2011

aikkk....MArah??

nape nak marah kat orang yg xsepatutnye....bukan saye yang minta korang tunggu....nape xtanya dengan orang tu sendiri???...nape tak cakap kat orang tu macam korang cakap kat saye??..

selalu jadi mangsa keadaan...bila jadi orang tengah...
orang lain yang buat orang lain yang kena marah...

(+______+)
huhuhu...sedih...

6 comments:

  1. pelik kn manusia,bile ckp depan kita bkn men semngt tp xnk plak die ckp kt org len yg buat die marah cmtu...susah tol jd org tgh,ika phm sgt kak sbb ika pun selalu kne huhu..

    ReplyDelete
  2. xmo sedih2 k dear.. senyum!!

    ReplyDelete
  3. fika~...nak wat camne...sabo je la..
    eyza~ okeh...senyum xperlu kata ape2.. =)

    ReplyDelete

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!