Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Monday, June 13, 2011

~Hari Belia~

seperti yang dijanjikan
sila la layan gambo2 diHari BElia yang xseberape ni...
suasana dalam proses pembinaan booth2
(tengok dari opis je..hehe)


 round one
 pegi...waktu rehat ari Jumaat...

 round two
pegi tengahari balik petang
saye, kazen n adik saye
k.na pun ikut gak...hehehe sori k.na upload gambo tanpa kebenaran...

k.na yg suke....xsabo2 nak tangkap gambo ngan kete kebal..
~(^____^)~

 angkasawan yg kene reject pasai xcukup tinggi..huhuhu

angkasawan g bulan bawak payung..hehehe

 tak dapat naik heli...dapat tangkap ganbo pun jadi le..
 booth jabatan penjara
 booth TLDM
ha...jage2...
belakang tu ade torpedo...

 amboi2...siap peace lagi pilot tu...sporting kan..kan..kan


jenuh...saye dok agah2 mamat ensem ni...xmo senyum langsung...
saye siap buat gaye jalan cam teletubbies lagi tapi xberkesan..
comei soldier nih...sibuk nak bergambar skali....

elo...yg pakai uniform sampai xnampak mate ni orang tau
first2 ingatkan patung...siap ade visitor yang pegang n picit2 lagi...
('v')
sian askar kat belakang ni...
berpeluh2 tau tengah panas tuuuu...
risau je kot2 ade yg pitam...


last skali it's me..
tembam kan..huhuhu malu...
(ceh malu konon, tapi nak upload gak)
wekk!!!

P/S~ untuk pengetahuan korang2 sume...saye pegi hari belia ni 3 ari berturut2...ha..kagum tak??
         gambar ari ketiga xsempat nak upload lagi...len kali la yek..
sumber gambar~ camera K.na..kerana kamera saye xdek bateri pada ari tersebut...huuwaaaaa!!!!!




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!