Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Friday, July 1, 2011

~Aku Mahu Pulang~

sudah malam, hilang siang
Sang rembulan , sudah datang
Kerja banyak tak di siap

lambat hantar sape suruh...

Berila ku masa, nak buat keja
Aku nak pulang juga dan nak masak pula
Di hari jumaat, keja memburu
Memaksa diriku, mengorbankan waktu

dengan keja yang melambak tak sudah
hanyalah sabar menyuntik semangat
untuk balik lambat

harap cube pahami...diri ini
Jangan terus memberi keja lagi
aku xkisah keja asal cepat
janganlah dh nak balik....baru dapat

Aku manusia, cume PA saje
Dan diri ini, memang banyak keja
Bukan sengaja, melanggar arahan
Kadang terlupa, watak dan peranan
Aku manusia...


sudah malam, hilang siang
Sang rembulan , sudah datang
Kerja banyak tak di siap

lambat hantar sape suruh...
sudah malam,sudah malam
hilang siang, hilang siang
Kerja banyak tak di siap
lambat hantar sape suruh...

huaarrgggghhh!!!!!...yea......yearggghhhhh!!!
huuuaaawaaaa!!!!!

gehehehe
ps~ sila nyanyi dengan dendangan lagu AMUK ye...

2 comments:

  1. wah siap cipta lagu tue...he..he..
    kdg2 time nak blik sibuk la time tu nak bagi kerja kan...nyampah i...hik..hik

    ReplyDelete
  2. he3...saje je kan..padahal keje banyak time tu, ade masa plak nak wat lagu..konon nak lepas geram. (^__^)

    ReplyDelete

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!