Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Tuesday, July 26, 2011

atashinci yang menyakitkan ati..!!!

 atashinci???

someone yg rupe dia ala2 atashinci...
menyampah!!!!
ko ingat ko lawa sangat ke???
di opis saye dia seorg lelaki yang mulutnya macam longkang!!

14 comments:

  1. comfius, marah kat atasinci ke marah kt org ofis? ke org office tu mcm atsinci?

    ReplyDelete
  2. org tu macam rupe dia macam atashinci n saye marah org itu..(^_^)

    ReplyDelete
  3. ehehe,org tu rupe cm atashinci erk sbb tu akak marah bile tgk atashinci btl erk...wawawa ika minat atashinci jgn la marah hehe

    ReplyDelete
  4. ika~ akak xmarah atashinci pun.....tp kalu tengok katun ni mesti teringat kat mangkuk tu..he3..

    ReplyDelete
  5. ha2x...fadzila marah dgn kwn kat ofis ya !!...sabar je ngan org2 begitu...he2x...sian atashinci yg jadi mangsa...

    ReplyDelete
  6. tu la mama sape suruh muka org tu iras2 attashinci...kan xpasal2 attashinci yang kena...he3

    ReplyDelete
  7. dear, x payah la fikir sgt pasal mulut longkang tu.. nnti buat makin sakit hati jer..

    ReplyDelete
  8. zana~ tu la pasal...biarla dia..malas nak layan org gitu..

    ReplyDelete
  9. hehehe... sbr2... bulan pose ni ^_^

    ReplyDelete
  10. anis~ bulan pose ni alhamdulillah belum lagi teserempak dgn mamat ni..he3

    ReplyDelete
  11. suka katoon nie! bulan puase jangan marah2 dik...

    follo kamu ye...

    ReplyDelete
  12. Ieda~ tu la sabo2....thank's follow saye.
    dh follow awk jugak!!

    ReplyDelete
  13. hehhee..kelakor...sabar jela yan...atasinchi tu mmg gitu..payah nk bertukar peel dia..tgk jela..tak ke supa dlm tv..haha

    ReplyDelete
  14. he3...btui tu yatie ...menyakitkan ati je...

    ReplyDelete

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!