Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Friday, January 27, 2012

Cupcake Vanila


 Assalamualaikum....
hari ni ari Jumaat, saye bawak Vanila cupcake ye kawan2...

saye bawak 24 pcs aje..


bekas 1
(letak di pantry aras 4) 

bekas 2
(letak di pantry aras 5) 

bekas 3
(letak di pantry aras 3) 

ade sape2 berminat
saye bleh hantarkan...
tapi di MOF saje...
(^_^)

peace!!

Assalamualaikum







11 comments:

  1. wah menarik sekali cupcake ni..terliur mama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank's Mama~ cantik, menarik , tertarik kau memang dEBomm!!..he3..=)

      Delete
  2. ala, ada lagi x? nak rasa.. hihihihi... duduk satu bangunan, tp x pernah bersua muka.. hihihi.. bila nak jumpa ni??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ade lagi....nak rase ke, kite antarkan....tapi kat mane ye, utara ke selatan..nak jumpe bleh je, mai la kat tempat kite...

      kite selalu je nampak zana kt cafe...tp malu la nak tegur takot2 salah orang..he3

      Delete
    2. adoiiiiiiiii... nape x tegur yunk oiiiiii.. x salah punya.. hahahha.. sbb zana kan letak banyak gmbr kat blog tu.. sama jer kat luar pun mcm tu gak.. hihihi...

      lepas ni tegur tau.. sbb zana ni kadang2 rabun, so x berapa nak cam orang.. hahahhaa.. zalim tol kenyataan tu kan..

      pasal cupcake tu jual kat setiap bhgian ke?

      Delete
    3. ha3...zalim2..
      okey lepas ni insyaallah kalu terserempak kite tegur zana ye...
      cupcake tu cuma letak kat pantry ofis je...jual kecilan je...
      nape bleh letak kat pantry zana ke...he2...
      bleh gak nak lebarkan sayap...ewah!!..

      Delete
    4. yunk, xde terserempak ke dgn zana? hahaha.. sebab xde pun yg tegur zana.. hihihi..

      pantry zana tu comel benor.. kecik jer yunk..

      Delete

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!