Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Thursday, May 24, 2012

~Broach Comel..~

Assalamualaikum,


takmo cakap banyak2

bahan2 yang diperlukan untuk buat Broach comel..

pistol gum...(eh betui ke nama dia)

manik pearl pelbagai saiz


dan pelbagai warna (ikut suka korang laaa...)

manik pearl kecik2
pin 
&
benang + jarum..(kalo korang nak lebih kemas guna tali pancing)
gunakan kreativiti anda utk buat pelbagai bentuk
kemudian gam aje pin kat belakang broach tu....

tadtadaaaa....inilah hasilnya...
comel tak.
(>_<)





8 comments:

  1. Replies
    1. ngeee...tengkiu...tengkiu...tengkiuuuu....=)

      Delete
  2. Replies
    1. erm.....bleh ke...heee..pokcik kayoooo!!

      Delete
  3. comel jer.. leh jual ni.. kreatif la awk ni... semua benda simple jadi cantik!

    p/s: hr tu betul2 zana x cam muka awk.. masa awk tegur tu, puaslah zana cuba ingat.. tp x tau gak.. meybe dlm blog lain, kat luar lain cikit.. hihihi.. tq sbb sudi tegur zana.. insyaAllah lepas ni kita leh tegur2 lagi yer..

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh...nak jual ade ke org nak beli....=(

      ~ngeee....hari tu saye pun gabra takut salah org...nasib baik betul dh la saye ni susah skit nak cam org...tu yg pakai terjah je tu....

      Delete

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!