Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Monday, July 22, 2013

~kUIH rAYE dAH sAMpAI~

Assalamualaikum,

Ada sesape berminat nak beli  kuih raya, saya ada bawa kuih raya di opis tapi dalam kuantiti terhad..kalau berminat datang je tempat saya @pun call saye ext : 3290 insyaallah saya bleh hantarkan sepantas kilat  tapi di MOF sahaja..& memahami keadaan semasa pembayaran boleh dibuat gaji nanti..suke tak suke tak..hehehe (kecuali ikan bilis gulung)..

senarai kuih & harga per balang 
-Agar2 kering Rm15 
-  kuih siput Rm12
- Biskut makmur Rm25
-tart nenas Rm25
-Almond london Rm20 

-Ikan bilis gulung Rm18 

order untuk ikan bilis gulung sahaja dibuka sekarang hingga 25 julai 2013 
dan akan saya hantar pada 29 julai 2013 (sekitar putrajaya)

biskut makmur, almond london & tart nenas

biskut2  lain saya tak ambil order..
 saya bawa sikit je 
jadi
"Siapa cepat dia dapat"

~sekian terima kasih~

(^-^)


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!