Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Friday, February 14, 2014

GOODBYE KAK ROHANA MAHMUD....

Assalamualaikum...

hari ini 14 Februari 2014 adalah hari terakhir kak.ana di opis MOF....sedih le pulak... 



lepas ni dah takde lagi yang kuat mengusik, telefon2  kat tempat kite...xde lagi suara sumbang terdengar2 dari bilik kak ana...pepagi dah takde orang yang tunggu nak g cafe sekali...jumaat pasar tani mesti sunyi tanpa kak ana si pengunjung tetap gerai-gerai tudung disana...sabtu ahad mesti tak best nak jalan2 alamanda dan mydin kadang2 kalo takde buat pape sabtu ahad layan CD sesama....pegi KL sesama....

bila kak ana nak bertukar baru yan sedar betapa banyaknya masa yang kita luang bersama sepanjang yan bekerja di MOF ni...

lepas ni sape nak temankan yan pegi hari-hari ke pesta flora, hari belia pegi bazar ramadhan... uhukhuk...owh...tidakkk..

sedihnye....dalam masa yg sama yan juga tumpang gembira, dapat jugak akhirnya kak ana bertukar ke perak dekat dengan suami, dekat dgn mak ayah...lepas ni takde la kak ana nak susah2 berulang alik...

bertambah-tambah sedih dan sunyi fiza pun dah start cuti bersalin hari ini..... (semoga fiza dan baby selamat)

will be missing u 
harap kak ana jangan lupekan kiteorang di MOF ni...

semoga kak ana success dan hepi ditempat baru....dengan kawan2 baru dan suasana kerja yang baru..insyaallah yan akan cuba realisasikan amanat kak ana semalam...
doakan kejayaan  yan jugak.




3 comments:

  1. oh k.ana dah pindah perak ke..hmmm.kenal k.ana camtu2 je.tp k.ana baik kan.pernah kursus sekalu tu yang kenal jgk..

    ReplyDelete

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!