Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Friday, February 21, 2014

Makeup tudung anda..anyone interested??


Assalamualaikum,

alkisah minggu lepas terlebih rajin skit cari tudung kosong lama
pastu jahit pearl kat atas tudung 
(sila abaikan muke sememeh tanpa mekap tu..kui...kui...)

pastu ari isnin lepas terus pakai g opis
hehe...tak sabar kan..
feedback dari kawan2 opis sangat ok
jadi saya bercadang nak buat sesuatu untuk cantikkan kawan2 saya 
sambil2 tu dapat tambah duit poket saya 
(>_<) kalo ade yang sudi la...

ok tak..

ps : kalo ade sesape berminat nak saye jahitkan ditudung anda.
 inform saye ok..
sedia menerima tempahan.
di sekitar putrajaya.
tapi buat masa ni
saya cuma ambil untuk 20 helai terawal je...
risau pulak tak buleh nak kejar..

harga insyaallah mampu milik

tempahan diambil paling lewat pun seminggu dr tarikh dijangka nak.
bleh request tudung n pearl nak kaler ape
ataupun hantar gambar contoh kaler baju yang nak dipadankan dengan tudung korang.

insyaallah saye cube

emel saya

yan82_comey@yahoo.com.my

terima kasih 

~(O_o)~




No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!