Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Monday, October 20, 2014

Updated Buyat & Totot

Assalamualaikum,

Buyat & Totot saya dah besar...
kejap je..
rasa..
Totot

Buyat

hari raya haji lepas saya balik Pahang 5 hari
sengaja saya tinggalkan buyat dan totot di rumah memandangkan 
adik saya tidak bercuti
saya lantik dia jadi pengasuh
baby Buyat & Baby Totot
tapi terkejut sangat
bila saya balik semula di rumah
saya lihat Buyat & Totot
dah gemuk dan besar


berbeza sangat
maybe sebab selama ni saya dok tengok hari2
tapi sekali kena tinggal
baru nampak perbezaannya.

paling kelakar bila adik saya cerita 
Buyat buat perangai 
isap tetek adik lelaki saya
hehehe

maybe dia gian nak Botol susu dia
yela selalu saya bagi botol susu
2 kali sehari
tetiba 
5 hari tanpa botoi
tak ke haru

selama 5 hari saya tinggalkan diorang
saya pesan kat adik just buat susu letak dalam mangkuk
xperlu nak bagi botol takut menyusahkan dia
nak g kerja lagi..



sekarang ni Buyat dgn Totot dah pandai taknak tidur kat ruang tamu
nak tido kat dalam bilik dgn saya
si Buyat landing atas bantal kepala saya
dan si Totot pula amik port hujung kaki asben
pantang gerak sikit kena gigit kaki
sabo je la









No comments:

Post a Comment

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!