Terima kasih kepada yang sudi membaca...komen dan pandangan anda amat dihargai..

Dulu-dulu

Tuesday, November 11, 2014

Update Ladang anggur Family saya

Assalamualaikum,

Anggur dah besar....

xsabar nak balik kampung nak petik anggur
Insyaallah bulan disember boleh petik...

nak tengok gambar putik Anggur ?

Assalamualaikum

(6_^)

4 comments:

  1. Di taman perumahan tak jauh dari kejiranan kakcik ni pun ada pokok anggur yang sudah berbuah selama 8 tahun. Hanya di tanam betul2 di hadapan rumah (tempat letak kereta)...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bestkan Kakcik, tengok buahnya bergayut2 je...pokok anggur ni baru berbuah sulung...tu yang terlebih exited..=)

      Delete
  2. bestnya.. boleh tanam dengan keratan batang kan..? nak jual tak keratan batangnya..? saya nak beli semai kat rumah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah kalau ada rezki nanti saya minta mak saya semaikan untuk awak...
      kalau berminat bg detail kat saya di yan82_comey@yahoo.com.my..

      Delete

Terima Kasih, Komen Anda Amat Dihargai.. peace!!